20 Januari

Tisdag 09.01.20
Känslan av stress, hur det blir omöjligt att fokusera på något alls, sliter i mig. hela dagen har tillbringats i sovande eller vaket sovande tillstånd och först nu har jag börjat vakna till medvetande. när jag ska ge mig ut i snöstormen (bokstavligen talat) för att ta mig till doktorn som jag hoppas kan trolla ihop ett friskhetsintyg. även om jag är sjuk just nu.
Ansökningsdagen har gått ut så nu väntar jag bara på svar. annars finns det annat jag kan ta mig för. det kommer att lösa sig. men just nu gör ryggen sig påmind och får den minst lika jämmerliga systern att titta underligt på mig och fråga var det där din rygg?! vilket det var. det bästa är att det inte gör ont, och antagligen inte är något fel heller. det är det som inte hörs som gör ont. jag borde börja träna ordentligt igen.
Äta riktig lagad mat vore också en god vana att lägga mig till med. det får bli mitt löfte inför nästa år. eller något liknande. nu ska jag bara försöka ducka för magsjukan och streptokockinfektionerna som tydligen blommar upp bland alla jag känner. det här kan bli kul. jag har i alla fall gjort något vettigt idag, diskat. vilket gett mig en ohälsosam lust att tvätta händerna med sprit varannan minut för att bli av med känslan av att ha en fet hinna på huden. en bra påminnelse om varför jag inte äter animaliskt fett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback