27 Januari

Tisdag 09.01.27
Detta får bli ett kort inlägg eftersom jag fortfarande sitter med mina ansökningspapper och de snart måste skickas iväg. Jag är läskigt stressad och helt i atomer inuti men det kommer att lösa sig, även om min perfektionistiska sida avskyr att jag måste skicka iväg dokument som inte är välskrivna eller ordentligt kollade. Jag kommer över det. Så imorgon måste jag ordna foton och kuvert och sedan skicka iväg det, samtidigt som jag har mängder av andra saker som också upptar min tid. Vad lyckat att hemfalla åt gamla ovanor just nu och skjuta upp allt till sista stund. Kanske inbillar jag mig undermedvetet att jag presterar bäst då. Ha! Men jag klarar mig genom det också. Det var åtminstone skönt att det inte var mer än en liten, men ändock tung, plogkarm att skotta idag och att disken gick snabbt. Träningsmöjligheterna har varit minimala eftersom jag tillbringat hela halva dagen framför en dator och det känns i kroppen men efter imorgon borde det finnas mer tid. Peppar, peppar ta i trä. Vädret var åtminstone på min sida idag även om snön gjorde mig snöblind när jag skulle köra på en mindre väg. Men nu måste jag stressa vidare!

mp3: Summer of '69 - Bryan Adams


Kommentarer
Postat av: S

Hej!

Läste på Cirres blogg att du länge hade letat efter låten sm Violet i Coyote Ugly sjunger på taket.



Här är den, och det är Leann Rimes som sjunger den "But I do Love you" =)



http://se.youtube.com/watch?v=Xmfls25wVrg

2009-01-28 @ 18:45:18
Postat av: rebecca

allt bra med dej?? fin blogg kram.

2009-01-28 @ 19:55:38
URL: http://rebeccasspegel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback