Nästan en vecka nu

Mål

Gör en boklista under året
Hitta ett bra utlopp för all kreativitet - sticka, virka, sy, skriv, måla, teckna, rita, komponera, spela, dansa, träna, pyssla - Allt
Bättra på tyskan
Le
Hitta min egen rytm
Älska livet

Det är nog det närmaste nyårslöften jag kan komma. Löften är inte min grej. Folk bryter dem för lätt. Jag vill inte uppnå något om jag upptäcker något bättre på vägen dit. Hellre hoppa av och starta på nytt, det är lyckan jag vill åt, inte målet. Det är så lätt att sluta se skogen bara för att man stirrar sig blind på barken på det närmaste trädet. Jag vill inte bli sån.

Självinsikt, introspektiv. Aldrig har något varit så viktigt för mig som det. Inget. Ingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback