Sötsliskigt

When life hands you lemons, make lemonade - javisst. Eller inte. Lite lidande olycka är inte skadligt. Allt är vad man gör det till. Eller vad man låter det bli.

Jag börjar tröttna på att använda versaler stup i kvarten (någon annan som tycker att det är ett helt vansinnigt uttryck?). Pinan med att försöka ändra och variera sitt skrivsätt är att man stöter på nya problem så fort man löst de gamla. The Story of Life.

Ältande av gamla oförrätter och misstag leder tills slut bara till en nedtrampad cirkel i mattan. Ut med det gamla, in med det nya. Även om det innebär fler citat och klichéer än vad som borde vara tillåtet under en livstid. Jag glömmer ständigt att allt inte behöver förklaras. Det spelar ingen roll om ingen annan fattar. Om jag själv inte fattar om ett år. Det behöver bara komma ut genom fingertopparna, annars förgiftar det mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback