Tillit

Något med mitt skrivsätt stör mig fruktansvärt. och jag kan inte sätta fingret på vad det är. det känns bara som att jag tappat något viktigt och låtit det jag försökte skaka av mig ta över. igen, som att jag inte redan fallit i den fällan alltför många gånger redan som det är. jag måste försöka få ordning på det, annars kommer jag inte att orka.

Har jag tur är det som förr. min utveckling går inte långsamt framåt, jag har alltid varit mer av en trapperson än en rulltrappeperson så det är steg som gäller. eller springande i rulltrappan möjligen. just nu håller jag tummarna för att min svenskalärare hade rätt när han påstod att jag utvecklas i omgångar och nu är på gränsen till nästa steg. precis som jag var då, när allt förbättrades och djupnade. svackan före hoppet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback