25 Februari

Tisdag 09.02.25

Ibland blir jag lite paff (det är ett så roligt uttryck) på hur livet kan fungera. Ibland stämmer det att det öppnas ett fönster när en dörr stängs. Just nu vet jag inte riktigt vad min framtid kommer innehålla, men den kommer alldeles säkert bli intressant. Det finns dock kontaktvägar jag inte riktigt var förberedd på att folk skulle ta, men det var kul att de gjorde det.

Jag är alldeles för förvirrad för att kunna få ner mina tankar på papper, eller skärm, just nu. Hjärtat fladdrar som en fjäril i halsgropen och jag är imponerad och förtjust i en människa jag aldrig träffat. Alltså tänker jag nog inte fortsätta med det här just idag. Det har ändå inte skett något särskilt, mer en det där, vilket i och för sig var en rätt stor sak (för mig). Det har handlat om sömn, skidåkning och överdrivna energikickar på grund av flingor. Inte mycket att tala om kort sagt.

Min mannagrynsvälling väntar där nere, så jag frågar mig själv varför jag sitter kvar här...

mp3: If She Knew What She Wants - the Bangles

Some have a style that they work hard to refine,
so they walk a crooked line

But she won't understand why anyone would have to try,
to walk a line when they could fly

PS. Det må vara 80-tal, men texten är lika aktuell nu som den var då. Jag gillar den verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback