Cursor

Min nuvarande design, eller snarare brist på sådan, gör mig deprimerad. Men nu har jag försökt mig på den avskalade stilen och kommit fram till att den inte passar. Vidare till nästa idé med nya erfarenheter i bagaget.

Jag är i desperat behov av ett nytt grafikkort, mina klart begränsade datorkunskaper får mig åtminstone att misstänka att det är det som är felet när muspekaren inte syns till som mer än några underliga streck en bra bit under den plats där muspekaren borde synas. Att försöka klicka på rätt ställe har helt plötsligt blivit ett äventyr som leder mig in på mängder av underliga sidor... men det finns en gräns för hur roligt man vill ha så nu borde jag försöka leta rätt på någon som vet hur man ordnar upp det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback