Only one

När jag såg min rubrik Bara på en fredag kom jag på att det är något jag har missat. Jag har inte sett filmen Bara en natt. Uppföljaren, Bara en dag, har jag dock hunnit se (därav associationen) och jag gillade den. Anti-action, mängder av prat och funderingar. Precis min stil när jag får välja en film att se i ensamhet, i lugn och ro utan att behöva skratta eller gråta eller fundera över vad sjutton det är tanken att man ska känna. För jag är lättpåverkad. Det andra tycker är roligt i filmer får mig att skratta, skratten får mig att börja skratta helt enkelt. men jag överdrev en smula. gråter, det gör jag fortfarande inte inför andra, inte om det finns minsta möjlighet att slippa.

Ps. Någon annan som har lagt märke till att talet 1 förekommer i de flesta av mina rubriker idag? Det finns säkert någon utmärkt freudiansk förklaring av det där, och jag bryr mig inte ett skvatt. G'natt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Klart jag har läst boken! Den är bättre än filmen på många sätt, även om jag avgudar Hayaos filmer.

Vad tycker du om boken?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback