11 Februari

Onsdag 09.02.11

För en gångs skull har jag en att göra-lista inför morgondagen. Vilket innebär att jag kommer vara upptagen större delen av tiden. Jag kan inte riktigt komma fram till om det är positivt eller inte, men det kommer jag nog på så småningom. Om det är lika kallt som det varit de senaste dagarna, då värmluftspumpen drabbats av isfrossa och nyponen trillar av grenarna och luften är så krispigt kall att den hotar att tvinga lungorna ur bröstkorgen varje gång man andas in, då kommer det att bli en jobbig dag. Alltså blir det förhoppningsvis solsken och senvårväder. Allvarligt, det tar längre tid att hämta sig från ett andetag än vad kroppen klarar av att vara utan ett nytt. Det är plågsamt, att ätas upp inifrån.

Nemi är en fantastisk serie. Jag föll som en fura redan första gången jag läste den och har inte lyckats resa mig sen dess. Därför har jag idag fastnat framför skärmen eftersom jag insåg att msn har massor av stripar jag inte läst på sin hemsida. Jag är i sjunde himlen och därför tänker jag inte skriva mer just nu. Det finns viktigare saker. Som att försöka hitta sig själv och svaret på livets alla frågor genom en serie.

mp3: the Last of the English Roses - Pete Doherty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback