Utkast

Det finns gånger som jag verkligen är glad att jag är vegetarian. Till exempel när det kivas om huruvida man ska äta upp det sista av julskinkan eller ge upp projektet. Sanningen att säga har jag samma problem, men istället för skinka är det risgrynsgröten som spelar huvudrollen. Å andra sidan är det en gång per år som jag äter hemlagad sådan, så vad gör det att jag äter det två eller tre gånger om dagen i närmare en vecka? Jag har ju ändå min rökta lax och brysselkål som gör den sällskap under delar av veckan.

Jag kommer snart att somna framför datorn så jag gissar att jag var mer spänd och nervös än jag själv trodde. Men nu är det gjort, första steget av tre är avklarat. Därför överger jag snart det här till fördel för min intressanta bok, och kanske andra slalomåket för damerna.

Det var något jag tänkte att jag verkligen skulle försöka komma ihåg och som föresvävade mig igårkväll precis när jag skulle somna. Som alltid är det närmast omöjligt att komma ihåg vad det var, det enda jag minns är att det var något.



Jag börjar verkligen uppskatta blogg.se. Visserligen tappade jag en del av inlägget men det spelar nog ingen större roll. Nu blir det i och för sig så att samma tankar dyker upp två gånger men det struntar jag i för tillfället. Huvudvärken har som det känns bokstavligen talat slagit till och min högerhand domnar snart bort av kyla.

Black screen of death, jovisst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback