Punkt

A) Jag ogillar verkligen smörgåstårta
B) Jag tycker att detta med nyårslöften är lite underligt, för att inte säga ångestframkallande. Varifrån kommer den traditionen, och hur var den tänkt från början? Jag tvivlar på att idén var att folk skulle kräva perfektion och sedan må dåligt över att de inte lyckas ändra allt de finner dåligt i sitt liv på en millisekund. Ett löfte ska väl handla om att man ska göra sitt bästa för att det är något man känner att man är villig att kämpa för, eller har jag missuppfattat något här?
C) Jag undrar hur livet kommer att se ut den närmaste tiden, för mig så väl som för andra
D) Kontaktlinser är egentligen en väldigt skrämmande uppfinning
E) Jag borde dra mig ner om jag ska hinna se "Lost in Austen" och håller tummarna för att mina onda aningar är fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback